ach te nasze słabości, wymówki , jak sobie z nimi radzić?

            Umówmy się, nikt nie jest niezniszczalny, każdy ma lepsze i gorsze dni, jednak będąc na campie z żołnierzami🤘🤘🤘, którzy doprowadzali nas do skrajnego wyczerpania i załamania, nauczyłam się jednej rzeczy: że ograniczenia są w 90% w głowie! 🤯

          To głowa bardzo wcześnie nam komunikuje, że ciało juz nie może, a w momentach kiedy nie masz wyjścia,  okazuje się, że jest jeszcze dużo rezerwy ! I jak widzisz co jeszcze zrobiłeś od tego momentu kiedy normalnie byś się poddał przychodzi wstyd, przerażenie, rożne uczucia🤭🤔🤫😮. 

          Camp to na pewno skrajne warunki, można powiedzieć, że adrenalina, zespół, otoczenie wyzwalają ogromne pokłady, energii i siły. 

          Na pewno tak jest, jednak powiem Wam jak ja sobie radzę na codzień w moich chwilach słabości.

            Kiedy myślę: 
nie mogę, nie mam siły to jeszcze nie ten czas, mam małe dziecko, które wstaje 5 razy w nocy. 
           Wtedy kolejna myśl to:
 masz racje to są silne argumenty ! 

           A następnie zadaję sobie pytanie:
A gdyby ktoś Ci przystawił pistolet do głowy tez byś tak myślała, że nie dasz rady ???......i tu zaczynają się schody.... bo odpowiedź brzmi: „nie, wtedy bym dała radę”

 i okazuje się, że te silne argumenty to są silne wymówki ! 

Zatem zastanów się ! Jak jest u Ciebie ? 

Czy mocne argumenty, powody niskiego wyniku, niskiej sprzedaży nie są przypadkiem mocnymi wymówkami, stworzonymi przez głowę, mózg, żeby Cię ochronić być może przed ogromnym wysiłkiem ? 

Pozdrawiam Klaudia !

Inne wpisy na blogu

Znamy perspektywę właściciela kliniki: recepcja powinna sprzedawać kosmetyki, zabiegi. Znamy perspektywę recepcji: nie ma czasu, klienci nie chcą kupować. Spójrzmy na perspektywę pacjenta: Spora…

Zapraszam na I LIVE z serii SPEED UP YOUR SALES, rozpędź swoją sprzedaż! Moim gościem był Łukasz Milewski, człowiek orkiestra! Przedsiębiorca, mentor, ojciec…

Nie muszę nikogo przekonywać, że w sprzedaży kluczowa umiejętność to: umieć dogadać się z drugim człowiekiem. Tu nie tylko chodzi o relacje SPRZEDAWCA–KLIENT, po drodze spotykamy często mnóstwo innych…

Mój przepis na zyskowny biznes beauty to: licz, analizuj, licz, zmieniaj, licz, poprawiaj, licz, analizuj, a co najważniejsze ? regularnie licz, analizuj, licz, zmieniaj,…

Opowiem Wam sytuacje ”z życia wzięte” 😊 Pracując w firmie leasingowej miałam okazje przebywać w różnych oddziałach i z różnymi handlowcami, dzięki temu obserwowałam,…

Skontaktuj się ze mną

Porozmawiajmy o Twoim biznesie.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.